Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inference propojení komponent
Olšarová, Nela ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývala návrhem algoritmu pro inferenci propojení hardwarových komponent. Algoritmus je určen pro použití v editoru návrhu schémat pro FPGA čipy, který je součástí školního vývojového prostředí VLAM IDE. Algoritmus má uživateli pomoci s nalezením optimálního propojení dvou vybraných komponent. Vývojové prostředí s editorem návrhu je implementováno jako zásuvný modul do prostředí Eclipse, kdy je využit grafický modelovací rámec GMF. Po úvodu do těchto technologií a metod návrhu vestavěných systémů následuje návrh inferenčního algoritmu. Tento problém spadá pod problémy kombinatorické optimalizace, konkrétně je příbuzný s přiřazovacím problémem a bipartitním párováním. Poté je popsána implementace algoritmu a grafického uživatelského rozhraní pro jeho použití, následuje jeho otestování a shrnutí dosažených výsledků.
Modelovací nástroj pro grafický návrh komponentových systémů
Zemko, Zoltán ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Softwarové inženýrství založené na komponentách (Component-based Software Engineering) popisuje rozsáhlý informační systém jako množinu komponent. Práce se snaží poukázat na výhody tohoto přístupu. Definuje taktéž pojmy jako komponentový a standardní software a uvádí základy modelovacích technik komponentových systémů v jazyce UML. V dokumentu je popsána struktura Eclipse Modeling Project. Čtenář by z tohoto textu měl získat teoretický přehled postupů vývoje modelovacích nástrojů nad platformou Eclipse. Práce taktéž obsahuje návrh a postup implementace modelovacího nástroje podporujícího návrh komponentových systémů, který byl vyvinut použitím Eclipse Modeling Framework a Graphical Modeling Framework.
Modelovací nástroj pro grafický návrh komponentových systémů
Gál, Ivan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komponentovým software, softwarovými rámci platformy Eclipse a vytvořením grafického editoru pro návrh komponentových systémů s využitím platformy Eclipse. Po úvodním představení koncepce UML diagramu komponent se věnuje přehledu problematiky komponentového software, pojmům jako je komponenta, modul, rozhraní a objekt. Dále se práce věnuje komponentovým technologiím od tří hlavním dodavatelů na poli komponentového software: OMG, Sun, Microsoft. Podstatná část práce se zabývá softwarovými rámci platformy Eclipse pro práci s meta-modely. Podrobně jsou popsány modely EMF, dále GEF a GMF. Hlavní část práce ukazuje návrh, implementaci a zhodnocení grafického editoru pro návrh komponentových systémů, přičemž je kladen důraz na srozumitelnost a přehlednost.
Nástroj pro grafické prototypování vestavěných systémů
Ilčík, Ondřej ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice grafického modelování vestavěných systémů pomocí dialektů jazyka UML a předkládá stručný souhrn existujících profilů. Dále se věnuje nástrojům pro podporu modelování na platformě Eclipse. V poslední části popisuje implementaci grafického modelování pro účely projektu Lissom.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Nástroj pro grafické prototypování vestavěných systémů
Ilčík, Ondřej ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice grafického modelování vestavěných systémů pomocí dialektů jazyka UML a předkládá stručný souhrn existujících profilů. Dále se věnuje nástrojům pro podporu modelování na platformě Eclipse. V poslední části popisuje implementaci grafického modelování pro účely projektu Lissom.
Modelovací nástroj pro grafický návrh komponentových systémů
Gál, Ivan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komponentovým software, softwarovými rámci platformy Eclipse a vytvořením grafického editoru pro návrh komponentových systémů s využitím platformy Eclipse. Po úvodním představení koncepce UML diagramu komponent se věnuje přehledu problematiky komponentového software, pojmům jako je komponenta, modul, rozhraní a objekt. Dále se práce věnuje komponentovým technologiím od tří hlavním dodavatelů na poli komponentového software: OMG, Sun, Microsoft. Podstatná část práce se zabývá softwarovými rámci platformy Eclipse pro práci s meta-modely. Podrobně jsou popsány modely EMF, dále GEF a GMF. Hlavní část práce ukazuje návrh, implementaci a zhodnocení grafického editoru pro návrh komponentových systémů, přičemž je kladen důraz na srozumitelnost a přehlednost.
Inference propojení komponent
Olšarová, Nela ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývala návrhem algoritmu pro inferenci propojení hardwarových komponent. Algoritmus je určen pro použití v editoru návrhu schémat pro FPGA čipy, který je součástí školního vývojového prostředí VLAM IDE. Algoritmus má uživateli pomoci s nalezením optimálního propojení dvou vybraných komponent. Vývojové prostředí s editorem návrhu je implementováno jako zásuvný modul do prostředí Eclipse, kdy je využit grafický modelovací rámec GMF. Po úvodu do těchto technologií a metod návrhu vestavěných systémů následuje návrh inferenčního algoritmu. Tento problém spadá pod problémy kombinatorické optimalizace, konkrétně je příbuzný s přiřazovacím problémem a bipartitním párováním. Poté je popsána implementace algoritmu a grafického uživatelského rozhraní pro jeho použití, následuje jeho otestování a shrnutí dosažených výsledků.
Modelovací nástroj pro grafický návrh komponentových systémů
Zemko, Zoltán ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Softwarové inženýrství založené na komponentách (Component-based Software Engineering) popisuje rozsáhlý informační systém jako množinu komponent. Práce se snaží poukázat na výhody tohoto přístupu. Definuje taktéž pojmy jako komponentový a standardní software a uvádí základy modelovacích technik komponentových systémů v jazyce UML. V dokumentu je popsána struktura Eclipse Modeling Project. Čtenář by z tohoto textu měl získat teoretický přehled postupů vývoje modelovacích nástrojů nad platformou Eclipse. Práce taktéž obsahuje návrh a postup implementace modelovacího nástroje podporujícího návrh komponentových systémů, který byl vyvinut použitím Eclipse Modeling Framework a Graphical Modeling Framework.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.